Followers

Saturday 14 April 2012

Ok Bah Di Centre Point

Bangunan Centre Point KOta Kinabalu
Gambar Centre Point Kota Kinabalu
Dari Luar. 
Ok Bah Jalan-jalan di CP... Itulah kata yang dapat saya ungkap. Kerana tempat ini kalau dalam tulisan sukar nak perbayangkan lebih dalam tentang  tarikan, ia yang memang OK. :) . Dan bila sebelum ini ada saya baca di surat khabar tentang Centre Point (CP). Nampaknya Centre Point (CP) bakal diberi nafas baru, beberapa perubahan yang saya nampak dalam gambar memang menarik dalam surat khabar. Siapa tak kenal CP kan. Kalau yang biasa di kota kinabalu memang CP ini salah satu jadi tumpuan. Kedai buku, kedai komputer, cyber cafe (CC), pawagam, kedai pakaian, dan banyak lagi memang ada kat CP sekarang.
Bangunan Centre Point KOta Kinabalu
Centre Point Kota Kinabalu 
Masa awal-awal sambung belajar di kota kinabalu kadang-kadang sampai malam di centre point,dan kadang rasa nak tergelak pun ada bila terbayang semula. Bila naik lift pun rasa lucu bila ingat balik. Apa tidaknya, kat pekan dekat kampung sampai sekarang mana ada pakai lift. Baru merasa lift masa itukan. Tak ingat sebelum itu masa jalan dekat Kota Kinabalu ada pena naik lift atau tak. Jarang-jarang turun ke Kota Kinabalu sebelumnya. Anak kampungan betulkan saya ini. Apa-apa jalah. Ok bak anak kampung. Hehehe.
Ok sambung cerita Centre Point. Ada saya ambil gambar sedikit sebanyak mengenai centre point. Mungkin ada penambahan yang buat lebih menarikkan.
Ok nanti kita lihat bila dah siap perubahan nanti. Mungkin masa selesai pembaharuan ada kelainan yang lagi menarik. OK BAH Centre Point kan. He2

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda.

Sponsored Links