Followers

Sunday 29 April 2012

Ok Bah Kisah Cinta Luar Biasa

Cinta luar biasa. Apa benda itu. Bagi pendapat saya, cinta ini banyak jenis. Tetapi saya tertarik cinta luar biasa. Beberapa jenis Cinta luar biasa saya fikirkan benar benar luar biasa lah .
1. Cinta antara dua benua.

Bila cinta dua watak utama yang berjauhan. Tidak setiap saat dapat bertemu tetapi masih kukuh. Tidak tiap hari berbual, tapi masih erat cintanya itu. Walau tiap watak dipisah gunung dan lautan. Hati tetap setia. Hebat tak.(Ini Pandangan Saya Je... HIHIHI)
2. Cinta luar biasa atas talian.(tidak masuk cinta yang sekadar di lepas cuma)
Ada segelintir di masa ini bercinta dengan pertemuan pertama di muka buku, di dalam sms yang tersilap hantar,terhantar pula pada jejaka atau jelitawan idamannya atau talian lain. Mungkin tidak melihat gambar apa pun. Tapi mungkin kerana hati melihat tidak seperti mata melihat kot. Tapi walau pertemuan seperti ini. Cinta dapat bersatu akhirnya. Luar biasa lah itu kan.He2
3. Cinta luar biasa pada yang di benci.
Cinta yang pada mulanya dia tak nak. Yalah, tak ada ciri-ciri yang menarik. Tak ada ciri-ciri yang nak di cari. Tapi penghujungnya, tanpa di sedari cinta jadi satu pula. Hebat tak cinta itu.
4. Cinta luar biasa dari alam yang sama.
Ni lagi hebatkan. Yala banyak berita luar negara saya dengar. Wanita dan wanita. Lelaki dan lelaki. Ni lagi luar biasa. Tapi saya nasihatkan jauhi cinta jenis ini ye.He2
5. Cinta luar biasa kepada binatang.
Cinta ini lagi hebat. Cuba bayangkan. Mula menternak kambing. Beberapa tahun kambing pun jadi besar, sehat-sehat, cantik-cantik sangat. Jadi penternak ini jatuh hati dengan kambing. Dan nak pula berumatangga dengan kambing. Luar biasa kan. Tapi jangan sekali. Ni sangat sangat luar sudah ini... Nanti diri merana kena penyakit yang belum ada namanya sekarang.

Ok bah kan cinta luar biasa. Tapi biarlah berpatutan. Bukan sembarang mencintai kambing(binatang). Manusia di muka bumi ramai. Pilih dan kutip sahaja yang kamu suka.Tapi biarlah berpadah-padah.Hehehe..
*Ini pandangan saya sebagai penulis. Tidak tahu kepada pembaca pula.He2. Sekadar pandangan, renungan dan hiburan. Ok bah. He2.

4 comments:

  1. wahh..bercinta ngn kambing tu mcm pelik je..hehehe..bahaya ni..silap2 kene msuk tanjung rambutan..kekeke...

    ReplyDelete
  2. Itu contoh saja. Bah. Binatang lain pun termasuk.Hahaha. Da nama luar biasa. Jangan coba2 cik tam hitam.

    ReplyDelete
  3. hahaa .. memang luar biasa .. tapi betul2 terjadi ow .. ok bahhh :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.

Sponsored Links